…Поставити справу так,
щоб усе, що підлягало вивченню,
вивчалось легко, швидко, ґрунтовно.
Я. А. Коменський
17 грудня 2014 року вчителем світової літератури С.О.Баланюк було проведено відкритий урок у 5 класі на тему «Утвердження любові до всього живого в оповіданні Е. Сетона-Томпсона «Снап» з метою вивчення адміністрацією питання адаптації п’ятикласників до навчально-виховного процесу, допомоги молодим вчителям та впровадження передового педагогічного досвіду.
У рамках обговорення даних питань відбувся «круглий стіл» з проблеми інноваційних підходів до викладання предметів гуманітарно-естетичного циклу, під час якого звернено увагу на основні принципи сучасного уроку, використання основних інноваційних методів та прийомів, врахування вікових особливостей п’ятикласників. Було зауважено, що учні мають вагомі знання не тільки з фактичного матеріалу проведеного уроку, а й володіють основними поняттями теорії літератури, елементами аналізу поетичного твору (поетична та теоретична розминки). Вивчення матеріалу побудовано на поєднанні проблемно-тематичного та жанрового принципів.
На етапі прилучення учнів до читання ( 5-7 класи) вчитель розвиває як усне, так і писемне мовлення (різні види усного переказування методом «Передаю слово…», «Питання з підказкою», складання синонімічного ряду, «ланцюжка подій», метод «Прес», складання кошика літературних та Священних слів уроку тощо). Урок поєднав знання дітей з української мови, біології та основ християнської етики. Вправа -енергізатор «Добра тварина» використано не тільки для відпочинку дітей, а й як здоров’язберігаюча технологія ( вправи на дихання).
Оцінювання проводилось за рейтинговою системою згідно таблиці оціночних запитань Блума (багаторівневе опитування).
Особистісно орієнтоване навчання, технології цілепокладання, створення успіху на уроці – основа роботи вчителя, який не лише збагачує знаннями учнів, а й забезпечує розвиток основних ключових компетентностей кожної
особистості.
Write a comment